یادداشت های حامد26

یادداشت ها ؛ چیزهایی که از زندگی یاد می گیرم

یادداشت های حامد26

یادداشت ها ؛ چیزهایی که از زندگی یاد می گیرم

یادداشت های حامد26

در اینجا می خواهم حرف هایی بزنم که در وبلاگ می شود زد. از هر چیزی. اما بنا دارم بیشتر پیرامون مفاهمیم جهانبینی، اراده، پیش بینی ها، شاید ادبیات، و خلاصه پایگاهی باشد برای اینکه من اینجا هستم. گاهی در وبلاگی نظری می نویسم، آنجا نوشته، شما از کجایی، من هم وبلاگ خودم را بنویسم. این که خوب است.

طبقه بندی موضوعی

شروع چهارم

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

به نام خداوند

به مناسبت شروع چهارمین سال زندگی مشترک، این وبلاگ را بنا نهادم. به امید پروردگار

21 شهریور 1397

  • حامد26

نظرات (۹)

  • سایت دانستنی
  • عالی بود 

  • سایت دانستنی
  • http://dordanam.com/

    عال یبود

  • شرکت طراحی سایت
  • عالی بود

  • تور لحظه آخری کیش
  • عالی بود

  • تور لحظه آخری کیش
  • https://offerkish.com/

     

  • داروخانه آنلاین
  • عالی بود

    بسیار عالی

  • دوربین مداربسته
  • عالی

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    کیبورد جالبی هست ، انشاءالله همه‌ی زندگی ها پر از محبت باشه. 

    گفته بودم که عجیب شبیه دوست خوبم هستید که مدتها ندیدمش. 

    سلامت باشید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی